4 תשובות
גם של הסדרות נוראי האמת. תנסי לדבר איתו ברוגע ולראות מה עומד מאחורי ההחלטה, ואם אין היגיון תראי לי למה לא כדאי לעבור.
שואל השאלה:
יש לחברים שלי הוט ואף פעם אין מה לראות
אנונימית
למה ככה דווקא הוי או די של הסדרות סבבה רק הזה של הסרטים זוועת עולם מביאים לי סרטים משעממים
תשאלי אותו ברוגע למה עוברים להוט