4 תשובות
היה לי אקנה, וזה מוריד את הביטחון אבל יצאתי מתי שרציתי, אם את מרגישה חוסר ביטחון את יכולה לשתות ראקוטן ממש מעלים הכל.
מתעלמים. למי אכפת
היה לי אקנה, וזה כן הוריד לי תביטחון, אבל זה לא מנע ממני לצאת מהבית ולבלות.
זה נורמאלי...