11 תשובות
למה את לא מרגישה שאת יכולה לספר לו דברים?
שואל השאלה:
לא יודעת, אני פשוט מרגישה שאם קורה לי משהו אז הוא לא הראשון שאני אספר לו (אם בכלל) אלה אם כן הוא שואל (וזה קורה אף פעם)
לא יודעת, אני פשוט מרגישה שאם קורה לי משהו אז הוא לא הראשון שאני אספר לו (אם בכלל) אלה אם כן הוא שואל (וזה קורה אף פעם)
אנונימית
שואל השאלה:
לא יכול להיות, יש. אנחנו לפי דעתי ,כרגע לפני פרידה
לא יכול להיות, יש. אנחנו לפי דעתי ,כרגע לפני פרידה
אנונימית
זה עצוב שבן זוג לא תמיד נמצא שם בשבילך.. תיפרדי אם את באמת מרגישה שיש בעיה.
את מרגישה שהוא לא מסםיק טוב בלהקשיב לבעיות שלך?
את מרגישה שהוא לא מסםיק טוב בלהקשיב לבעיות שלך?
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני תמיד אחרונה אצלו..
אני מרגישה שאני תמיד אחרונה אצלו..
אנונימית
את אמורה להרגיש ראשונה אצלו.
אולי תדברי איתו על זה קודם?
אולי תדברי איתו על זה קודם?
שואל השאלה:
דיברנו על זה מיליון פעם..
ודרך אגב עכשיו אני בבריכה ויש פה מציל חתיך ואני אוהבת את זה שהוא מסתכל עליי , עד כמה זה גרוע?
אוף אני מפחדת מפרידה..
דיברנו על זה מיליון פעם..
ודרך אגב עכשיו אני בבריכה ויש פה מציל חתיך ואני אוהבת את זה שהוא מסתכל עליי , עד כמה זה גרוע?
אוף אני מפחדת מפרידה..
אנונימית
אין לך מה לפחד
אם את מרגישה שהקשר לא מתאים, אז אין סיבה שהוא יימשך.
ותשחקי אותה טובעת
אם את מרגישה שהקשר לא מתאים, אז אין סיבה שהוא יימשך.
ותשחקי אותה טובעת
שואל השאלה:
חחח אבל מרגיש לי רע כי טכנית אני עדיין בזוגיות אם לא הייתי יש מצב שהייתי מתחילה איתו (אפילו שעכשיו אני נראת זוועה!!!)
חחח אבל מרגיש לי רע כי טכנית אני עדיין בזוגיות אם לא הייתי יש מצב שהייתי מתחילה איתו (אפילו שעכשיו אני נראת זוועה!!!)
אנונימית
לא, אל תתחילי עם אף אחד
קודם תיפרדי ממנו ותגידי לו את האמת.
קודם תיפרדי ממנו ותגידי לו את האמת.
שואל השאלה:
ברור שאני לא אתחיל, אמרתי, אם* לא הייתי בזוגיות
ברור שאני לא אתחיל, אמרתי, אם* לא הייתי בזוגיות
אנונימית
באותו הנושא: