5 תשובות
יש לך עוד זמן את עוד קטנה
אל תדאגי יש עוד יותר משבועיים, וכיתה ט היא לא קשה במיוחד ❤
כיתה ט' קלה אל תדאגי. אל תצפי למשהו יותר קשה מכיתה ח'
כיתה ט זאת הכיתה הכי משעממת ומיותרת
אל תדאגי תעבור לך מהר הכיתה הכי חשובה זה י יא ויב
אל תדאגי תעבור לך מהר הכיתה הכי חשובה זה י יא ויב
כיתה ט' זכורה לי ככיתה ממש נחמדה!
לא קשה, וכיפית חברתית.
מצד אחד - אתם לא הקטנים של הבית ספר וכבר מתחילים להתנהג אליכם כקצת יותר בוגרים. ומצד שני - היא לא קשה לימודית, אין בגרויות, ואפילו בי' אין בגרויות.
בקיצור, אין מה להלחץ, באמת שהכל טוב.
(אומרת בתור אחת שעולה לי"ב...)
לא קשה, וכיפית חברתית.
מצד אחד - אתם לא הקטנים של הבית ספר וכבר מתחילים להתנהג אליכם כקצת יותר בוגרים. ומצד שני - היא לא קשה לימודית, אין בגרויות, ואפילו בי' אין בגרויות.
בקיצור, אין מה להלחץ, באמת שהכל טוב.
(אומרת בתור אחת שעולה לי"ב...)