12 תשובות
בטח סתם ערסים / כאלה שחושבים שהם מאגניבים ויכולים להשיג כל בחורה
נמאס מהם
אף פעם הבנתי את זה, סתם להשוויץ כנראה
בתור בן עם רישיון בחיים לא עשיתי את זה
בתור בן אני יכול אממ טיפה לומר לך שזה מביא סיפוק כזה
קורה כל יום -_-
אתמול צפרו לי ולחברה שלי והגבתי כי חשבתי שיהיה מצחיק רק להגיב,ישבנו על ספסל.הם עשו סיבובים לידינו וזה היה מלחיץ רצח,אה והם היו ערבים.גם אם יהודים עושים את זה,זה מלחיץ.
סורי על החפירה,לשאלתך : לא אכפת להם לצפור כי הם יודעים שלא תיפגשו יותר בחיים והוא יעני מחמיא לך
כשאני נוסע בכביש*
גם בנות צופרות לי , לא הבנתי מה הקטע
וואי מזדהה זה כל כך מטומטם, במה זה עוזר להם בדיוק?
שואל השאלה:
כל הקטינים על הכבישים
אנונימית
חחחחחח
גם אני אף פעם לא הבנתי את זה,נראלי הם סתם עושים את זה לקטע עם חברים שלהם או שפשוט משעמם להם ואין להם משהו יותר טוב לעשות עם עצמם
חח גם אני לא מבינה מה הקטע בידיוק כל הזמן צופרים לי ושורקים כשאני הולכת ברחוב לבד או שעם חברות
שואל השאלה:
יוו גם ערבים עשו ליי
אנונימית