6 תשובות
זה כיף
משחרר ומאוד כיף:)
אחד הדברים הכי מרוממים שיש
גיטרה יותר *~*
מוסיקה בכללי זה דבר משחרר
מאוד, כשאני רוצה להשתחרר קצת ולנקות את הראש אני מנגנת
באותו הנושא: