42 תשובות
לא כדאי
לא כדאי
זה פשוט ממש מסובך
תביני שאם את גורמת לה להוליד גורים יש סיכוי שהיא לא תשרוד בלידה. ואת יודעת, זה כואב גם. להעביר אותה בכל הסבל הזה רק בשביל לעשות עליה כסף? בכל מקרה, זה שיקולים שלך אבל לדעתי את צריכה לחשוב גם מה היא הולכת לעבור ולא רק הארנק שלך.
זה ממש לא מוסרי לעשות דבר כזה, הכלבה שלך לא מקור הכנסה.
לגרום לה שתלד גורים בשביל למכור אותם תגידי לי את רצינית?
לא כדאי לך
לא לעשות את זה.
קודם כל... יש יותר מודעות למכירות בעלי חיים, תהיי בטוחה שאם תמכרי גורים יצאו עלייך, אל תנסי.
את הופכת את הרחם של הכלבה שלך למסחרה, אל תעשי את זה, לא היית רוצה שיכניסו אותך להריון בכוח וימכרו את הילד שלך... תחשבי על זה באופן כזה, בנוסף, הריון של כלבה ממש כואב.
אני יכול להגיד לך שהכלבה שלי המליטה *7* גורים כשהמספר הכי גבוה בשבילה יכול להיות 4, מעל זאת סכנת חיים לפי הוטרינרית שלי (היא שרדה את זה), פשוט מסרתי את כל הגורים, לא עשיתי כסף מאף אחד.
לא עושים את זה פשוט, עצם העובדה שנתת לאנשים שממש רוצים ללא עלות (לאנשים מסויימים הגורים האלה יכולים להוות אושר אפילו), התחושה הזאת שזה עושה טוב על הלב, לדעת ששימחת אנשים, זה גם שווה את זה באיזשהו אופן.
כמובן שאני ממליץ קודם כל להשאיר את הגורים צמודים לאמא בחודשים הקרובים, יהיה לה קשה בלעדיהם, תהיי בטוחה, אבל זה די בעייתי עם הסל אימוץ והכמות... מלא כסף, בין הסיבות למה יותר כדאי לתת אותם.
לא כדאי
זה גם לוקח הרבה כסף
כשהייתי קטנה אמא שלי מכרה
וזה ממש ממש לא בכוח, אצלי ספציפית זה היה עם חתולים
מגיעה תקופת ניחום לכלבה שהיא רוצה להזדווג בעצם קורה מה שקורה וכשהגורים מגיעים לגיל מסוים שבו הם עצמאיים מספיק מוכרים
אנונימית
לא
היית רוצה שימכרו אותך?
אני גם רציתי לעשות את זה אלב אמרו לי שמעתי שאסור
אנונימי
אסור , בתכלית האיסור , למכור כלבים
להתעלל בכלבה בשביל כסף? את רצינית ? לכי תעשי בייביסיטר
זה ממש ממש נוראי לעשות דבר כזה! לא חסר כלבים נטושים ברחוב שאין להם בית ומאות כאלה מתים כל יום!! ועזבי את זה, תחשבי רגע על הכלבה שלך את פשוט רוצה שיהיה לה ילדים בשביל כסף זה פשוט נורא תחשבי שלך יהיו ילדים יקחו אותם ממך כי מישהו רוצה לעשות על חשבונך כסף!!!! זה נורא כל כך לעשות את זה!! תחשבי קצת לפני שאת עושה שטויות!!!!!!
אנונימית
יש סיכוי גדול שהיא תמות מיזה(הכלבה שלך)
קודם כל איזה סוג הכלבה?
האם היא גזעית או מעורבת?
אתה יודע מה התמכור של הגור?
זה נושא מאוד מורכב ולא דווקא יש בזה כסף
אם אתה דואג להאכיל את הכלב שלך באוכל מיוחד ולהריץ אותו
ולדאוג שהוא בידיוק בשמקל המתאים
והוא מאומן
ואתה לוקח אותו לתחריות
והוא זוכה בתחריות
אז כן הגורים יהיו שווים הרבה כסף
ככל שהכלב זוכה ביותר תחריות הגורים שלו יהיו שווים יותר
ובנוסף גם תוכל לקחת הרבה כסף מהכלב שירצה להזדווג איתה
תחשבי על הכלבה שלך ולא על הארנק שלך. איך זה קשה וכואב הלידה ואחרי כל זה היא תאהב את הגורים זלה היא תתחבר היא תהיה פריקינג אמא ואת פשוט תמכרי אותם?
לא מסכנה קודם כל אמא שלהן דבר שני זה ממש מגעי* למכור גורים כאילו הם חפצים בשביל כסף זה סחר בבעלי חיים ואת יכולה לגרום להם למוות כי את לא יודעת כלום מזה.
אם את אןהבת את הכלבה שלך אל תכריחי אותה להמליט ואז גם תקחי להם אותה!!!
לא.
אל תמכרי אותם.
אני חושב ששואלת השאלה כבר הבינה את מי שנגד הרעיון. אז אפשר להפסיק עם ההטפות מוסר.
CAF
אם את אוהבת את הכלבה שלך אל תעשי את זה
לפני אמה דנים, כשהייתי בת 5,קנינו כלבה בוקסרית
היא ברחה הרבה פעמים (לא היה לה רע אט משהו, סתם היא ידעה לפתוח את הדלת ויצאה מהבניין כי הוא היה פתוח לגמרי,אין שער כניסה ואין לובי)
והיו פעמיים שכשהגענו אליה תפסנו אותה אחרי זיווג עם כלבים באיזור
בפעם הראשונה זה היה עם בוקסר אחר, גזעי ולכן הגורים יצאו בוקסר ים כמו ההורים שלהם
מסתבר שהיא הייתה מזדווגת עם אותו בוקסר עד שהיא נקלטה
יצאו 10 גורים
אני זוכרת שאבא שלי עזר לה להמליט וזה היה נורא
היא סבלה וכל המזרון (לקחנו את המזרון שלי כדי שהיא לא תלד על הרצפה והגורים או היא ייפגעו) היה דם, ועם כמה שאבא שלי ניסה להיות עדין היא סבלה מאוד
בפעם השנייה זה היה עם רואה גרמני
היא החליטה 4 גורים אבל שניים מהם לא שרדו
תארי לעצמך שמפרידים אותך מאמא שלך בשביל כסף, איך תרגישי?
הכלב שלי קנוי,בוקסר כמו הכלבה שהייתה לי, תאמיני לי, אמא שלו נראית מסכנה פשוט
כל החיים שלה זיווגו אותה, ליטרלי אונסים אותה 10 פעמים ביום
אני לא בחרתי לקנות את הכלב, לקחנו בוקסר כי יש ילדים קטנים בבית והוא הכלב הכי ידידותי באופי, וקשה למצוא בוקסר במכלאות
אבל עצוב לי שלא לקחנו נקבה, כי אני יודעת שהעתיד שלה יהיה בדיוק כמו של אמא שלה
חוץ מזה, יש לך איפה לשים לא יודעת כמה גורים וזמן לטפל בכולם במשך חודשיים עד שהם יגדלו מספיק כדי לא להיות תלויים באמא שלהם?
יש לך מקום שהם יגדלו בו עם כל הצרכים שלהם?
תוכלי לשמור על ההיגיינה שלהם?
מספיק כסף בשביל לחסן ולתלע? ולשים שבב?
מוכנה נפשית שהם יהרסו לך את כל הבית?
להרגיל אותם לאוכל יבש?
להיות לידם כל פעם שהיא מניקה כדי לדאוג שהם לא מוחצים וחונקים זה את זה?
ניסיון מינימלי עם גורים כדי שתוכלי לטפח אותם בלי לפגוע בהם?
זו המון אחריות ועבודה, אם לא על המשפחה תעזור, את לא תצליחי
זה פשוט גנון של כלבים 24/7
יש אנשים שכל מה שמענין אותם בחיים זה כסף
זה התעללות, גם למכור גורים וגם לכלבה, חבל שיש אנשים כאלה
ממש לא כדאי לך
אנונימית
ממש אל תעשי את זה, למכור גורים זה פשוט מזעזע הם אפילו לא מבלים מספיק זמן עם אמא שלהם וישר מוכרים אותם
אני חושבת שזה מגעיל לקחת כלב וכלבה ולתת להם להזדווג רק כדי שיהיה לך כסף תחשבי אם היו עושים לך את זה
למכור גורים זה נוראי ואם הכלבה שלך גזעית ולא מעורבת את ץצטרכי לשלם למישהו שיביא כלב זכר גזעי שהגורים יצאו גזעיים כי אף אחד אפילו לא יקנה מעורב כי אפשר למצוא מלא מהם בצער בעלי חיים
למה לך לייסר את הכלבה המסכנה שלך בשביל כסף?
ממש לא,זה מעשה ממש לא מוסרי,להעביר אותה ייסורים בשביל לעשות עליה כסף וגם יש סיכוי שהיא לא תשרוד או תקבל מחלות...
מקסימום תשחטי את הגורים
תני לכלבה ללדת ותנסי את מזלך
אנונימי
למה שתעבירי את הכלבה שלך את כל הכאב הזה בשביל למכור את הגורים שלה רק בשביל שתרוויחי כסף זה מזעזע
לא מוכרים בעלי חיים. הם לא רכוש, והכלבה שלך היא לא מכונת המלטה שנועדה לייצר רווח. תתביישי.
א למכור את הגורים זה נוראי
ב זה יהיה קשה כי נראה לי שצריך מסמכים או משהו וחיסונים ועדיף פשוט לא להתעסק בזה
תורידו לזה נעיצה מה אתם אמיתיים זה מזעזע
אנונימית
תאכלס גם את הפרות, תרנגולות וכבשים מוכרים ולאף אחד מכם לא באמת אכפת...
אנונימית
מזה מקסימום תשחטי את הגורים?!
בואו נשלוט אותך מר אנונימי!!!
אנונימית
ממש לא כדאי זה סבל נוראי לכלבה להיכנס להריון ובלידה היא נורא סובלת זה עושה בעיות בגב ורק בלגן
תרחמי עלייה טיפה זה התעללות
לא טוב לעשות ביזנס מ- בעלי חיים
כן יופי כלבלבים זה חמוד כולם רוצים אבל הם לא צעצוע
לא מוכרים אותם,
לא לוקחים מאמא,
לא זורקים אותם לידיים של אדם אחר כשאין לך מסמכים וכ'ו,ולא לוקחים את הסיכון שבסוף תשארי עם גורים בבית ותרצי לזרוק אותם כשיגדלו, אני מתנדבת בצער בעלי חיים וזה קורה הרבה.
תעבדי, לא ככה עושים כסף. לא על חשבון חיים של כלבים ובעיני של בע"ח בכללי.
ובכלל, צריך לעקר ולסרס כלבים כדי למנוע מהם להתרבות ככה. למה? כי הכלבה לא באמת רוצה את זה, זה אינסטינקט טבעי להתרבות אבל הבעיה היא שיש יותר מדי כלבים זרוקים שאף אחד לא רוצה.
וואו זה נשמע כל כך עצוב ומזעזע בא לי לבכות מזה ועוד מה שגם יש סיכוי שהיא לא תשרוד גם לוקחים לה את הילדים שלה וגם אפילו יש כלבות שהן אשכרה פר הרבעה שכל היום כלבים מז***** אותן והן ממליטות, זה כל כך עצוב שיעשו לאנשים האלה אותו דבר בדיוק ולשאלה אל תעשי את זה מי את בכלל שתעשי לה דבר כזה מזעזע בשביל כסף לכי תמלצרי חצופה
אגב, יש חוק בישראל שאוסר על ההזדווגות ומכירת הגורים
נכון שאף אחד לא שם על זה, אבל אם תופסים אותך זה קנס בסך אלפי שקלים
יותר כסף ממה שתקבלו על הגורים
את מפרידה את האימא מהגורים זה פשוט קורע לב אני אמליץ שלא לעשות בגלל שזה יכול לפגוע בכלבה שלך
SMM
קודם כל הלידה יכולה להרוג את הכלבה שלך אם זה לא מפוקח, דבר שני, יש ברחובות מאות כלבים עזובים ובכלביות כמו תנו לחיות לחיות וכו יש מלא כלבים שאפשר לאמץ, עדיף שאם מישהו ירצה כלב/ה הוא יאמץ כלב ולא יקנה.
שורה תחתונה- לא