7 תשובות
מתביישת
כי אין אחד כזה :(
עריכה- אופס לא ראיתי שכתבת לא להגיב
שואל השאלה:
את רומזת לו או גם זה לא?
אנונימי
קראש ראשון-אנחנו בקושי מכירים
קראש שני-מחליף מלא חברות
שלישי-בכיתה יב
כי היא לא בקטע של בנות
אנונימית
מתביישת ומפחדת טיפה מהתגובה, למרות שאנחנו אולי סוג של בקטע ואני מניחה שבנתיים טוב לנו עם איך שאנחנו כרגע. בכללי גם לא נראלי שהוא מעוניין בזוגיות עכשיו.
היא לא בקטע שלי