9 תשובות
ורוניקה מארס
המפץ הגדול, את, עולם חדש
you
אהבתי את העלילה והנושא של הסדרה
זה כן טיפה שיעמם באמצע אבל לקראת הסוף זה מעניין
בסך הכל לדעתי סדרה טובה.
~L~
ברוקלין 99 סדרה מעולה. גם המפץ הגדול ממש אהבתי. חברות שלי ממליצות על יומני הערפד והאנטומיה של גריי אבל לא ראיתי. גם הסדרה סוחבות ממש טובה ומראה שחורה
אה וכמובן המקום הטוב
final space
כמעט מלאכים
הכל על הפנים (סדרה בנטפליקס)
מומלצת ממש:)