התחברות
הרשמה
אני וחברה שלי רבנו עכשיו פיצוצים מה שנקרא. והייתי עצבני מלא זמן והיא הייתה די סובלנית
עד שהיא התחילה להשתגע מזה ולדבר כמו איזה פרחה ולכתוב כמו איזה פרחה..
ירד לי ממנה מזה ממש, ואני באמת אהבתי אותה..
הגיוני?
בן 22 ובת 18
15 באוגוסט 2019, 00:32
דיכאון
הודעות
הרגעה
יום הולדת
מתנות
תשובה אחת
הגיוני..
H
HOPE_
באותו הנושא:
ההורים שלי רבו עכשיו ריב והיה בנהם פיצוץ
דחוף. הייתה לי חברה טובה שרבנו פיצוצים ועכשיו היא שלחה לי הודעה לענות? היא יצאה זבל..
חבר שלי רב איתי פיצוצים ועירב גם תחברים שלו בזה
אוקיי אני מדברת עכשיו עם מישהי באינסטגרם היא חמודכ פיצוצים
יש לי חבר לא הרבה זמן עכשיו היה לי חבר כשהייתי בת 14 15 היום אני 17 עכשיו אמא שלי עשתה לי בעיות עם הקודם פיצוצים ומה לא
לאקס שלי יש יום הולדת, רבנו פיצוצים והוא חסם אותי ואני אותו, הוא דיבר אליי מסריח, ריכל עליי עם "חברות שלי" ועוד הרבה.
ישנה אצל החברה הכי טובה שלי ורבנו פיצוצים עכשיו והיא בוכה ואני בוכה ושתינו שותקות ללכת לבית?מה לעשות?
זוג שרב פיצוצים כל יום- צריך להתחיל לדאוג?
רבתי פיצוצים עם חבר שלי כי חשבתי שהוא בוגד בי...
רבתי עם חברה ריב פיצוצים
עכשיו שמעתי לייד הבית שלי שני פיצוצים חזקים ומלא משטרות מישהו יודע משהו אולי?( ירושלים)