4 תשובות
המערכת בוחרת אם לתת לך את התואר נאמן בכיר אבל זה רק אם אתה נאמן רגיל לפני זה
להיות נאמן ולהיות פעיל.
עונים על הרבה שאלות ומקבלים הרבה פרחים ושהרמת אמינות שלך תהיה ממש גבוהה
לא ניתן לבקש/להיות.
המערכת בוחרת נאמנים בכירים לפי שיקוליה האישיים.
המערכת בוחרת נאמנים בכירים לפי שיקוליה האישיים.
באותו הנושא: