6 תשובות
ברור ואוו כל הכבוד חחח
כל הכבודד
בעולם שפוי ונורמלי, כן. מאוד.
אבל זה לא תמיד ככה... ולפעמים אנשים רכושניים קצת לבית שלהם ולסדר( או במקרה הזה, לבלאגן) שלהם.
מקווה שהיא תעריך.
פראיירית.. היא תודה לך מאוד אבל אם היא לא משלמת לך 50 לשעה יצאת ממש פראירית
ואי כל הכבוד לך