4 תשובות
יאללה לך על זה תשלח לה הודעה חיים רק פעם אחת go אנונימי
אם אתם מכירים קצת אתה יכול להתחיל שיחה עם בדיחה
גם אם לא מכירים
ואז לומר שסתם רצית להכיר אין מה לפחד
עדיף לנסות מלעולם לא לדעת
גם אם לא מכירים
ואז לומר שסתם רצית להכיר אין מה לפחד
עדיף לנסות מלעולם לא לדעת
תשלח לה הודעה
חיים רק פעם אחת. לך על זה
באותו הנושא: