5 תשובות
תישמע ותנסי לדבר איתם על זה.
רווחה
או שלדבר איתה זה גם אופציה
שואל השאלה:
אין היא לא מבינה היא ככה שנים כבר היא לא נורמלית.
אנונימי
אני מבינה, גם לי היה קשה פעם ככה עם אמא שלי, אבל מצד אחד תנסו להבין אותה, היא בטח עובדת קשה והיא צריכה גם להתעסק בעניינים בבית ואתם לא עוזרים לה, אני לא אומרת שהיא צודקת לגמרי אבל אני ממליצה לך להסתכל גם על איך שהיא רואה את הדברים, ואם עדיין לא מובן תדבר איתה ותגיד לה מה אתה מרגיש
אנונימית