6 תשובות
תגידי לכמא שלך ותתקשרי למיון
הזבוב ימות או שהוא יצא בקקי.. נראה לי
זה סתם פסיכולוגי שאת מרגישה אותו זז בבטן
הזבוב ימות אם הוא יגיע לך לבטן כי יש לך שם מיצי קיבה חזקים מאוד שימיסו אותו.
שואל השאלה:
אין מצב,אני אומרת לכן אני באמת מרגישה,בגלל הקולות ושהוא זז כל דקה אין מצב שהבטן שלי תעשה קולות כאלה בחיים לא היה לי ככה..
אין מצב,אני אומרת לכן אני באמת מרגישה,בגלל הקולות ושהוא זז כל דקה אין מצב שהבטן שלי תעשה קולות כאלה בחיים לא היה לי ככה..
תאכלי משהו ותקברי אותו ?
חחח מה את רוצה לעשות ניתוח כדי להוציא אותו ?
זה פסיכולגי, ואם זה לא זה לא משהו שאת יכולה לעשות משהו כדי להרוג אותו.
וזה לא מסוכן, אין לזבובים בישראל לרוב מלריה, יש ממש קצת אבל זה רק בצפון ובביצות.
וכפי שאת יודעת אין ממש ביצות בישראל.
חחח מה את רוצה לעשות ניתוח כדי להוציא אותו ?
זה פסיכולגי, ואם זה לא זה לא משהו שאת יכולה לעשות משהו כדי להרוג אותו.
וזה לא מסוכן, אין לזבובים בישראל לרוב מלריה, יש ממש קצת אבל זה רק בצפון ובביצות.
וכפי שאת יודעת אין ממש ביצות בישראל.
באותו הנושא: