8 תשובות
שואל השאלה:
ישלי רגליים מלאות קצת זה לא יהיה מוזר?
וללבוש את זה עם גינס ארוך? יהיה יפה?
ישלי רגליים מלאות קצת זה לא יהיה מוזר?
וללבוש את זה עם גינס ארוך? יהיה יפה?
אנונימית
הגבוהות, הצבע הסטנדרטי השחור לבן תמיד יפה ומתאים להכל.
נמוכות
לבן
לבן
שואל השאלה:
יש צהובות מישהו יודע איפה אני יכולה למצוא?
יש צהובות מישהו יודע איפה אני יכולה למצוא?
אנונימית
ג'יפה
אני תמיד הולכת על הנמוכות כי לפי דעתי זה יפה, אז הנמוכות
גבוהות וכל צבע כמעט יפה
גבוהות לבן
באותו הנושא: