8 תשובות
שואל השאלה:
ישלי רגליים מלאות קצת זה לא יהיה מוזר?
וללבוש את זה עם גינס ארוך? יהיה יפה?
אנונימית
הגבוהות, הצבע הסטנדרטי השחור לבן תמיד יפה ומתאים להכל.
נמוכות
לבן
שואל השאלה:
יש צהובות מישהו יודע איפה אני יכולה למצוא?
אנונימית
ג'יפה
אני תמיד הולכת על הנמוכות כי לפי דעתי זה יפה, אז הנמוכות
גבוהות וכל צבע כמעט יפה
גבוהות לבן