9 תשובות
אם באלך תעשי את זה.
לא,זה ממש חמוד אם תעשי את זה
נחמד דווקא, אבל מוזר שאת יודעת איפה לשים את הכלים כאילו באיזה מגירות וזה
אנונימית
נראלי עדיף לא, רק עם הם מבקשים או רומזים, אבל יש אנשים שיעדיפו שלא תגעי להם בדברים
שואל השאלה:
כן אבל זה ממש מוזר כאילו הם לא מעסיקים אותי בשביל שאני יעשה להם כלים
ולא לא באמת באלי . אבל זה יהיה מוזר ונחמד או שלא?
כן אבל זה ממש מוזר כאילו הם לא מעסיקים אותי בשביל שאני יעשה להם כלים
ולא לא באמת באלי . אבל זה יהיה מוזר ונחמד או שלא?
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא ביקשו
הם לא ביקשו
אנונימית
מה שforu אמרה חחח
עדיף שלא לכי תדעי יש אנשים שלא אוהבים
זה יהיה נחמד לדעתי אבל אם את לא באמת רוצה למה לעשות את זה זה עלוב כזה
באותו הנושא: