5 תשובות
היתה פעם שממש התאכזבתי שאין משהו במידה שלי אבל לא בכיתי
לא קרה לי, אבל היי, הכל בסדר. לכל אחד יש מבנה גוף שונה וזה לגיטימי. אם את לא מרוצה מהגוף שלך, אפשר לעבוד על זה, בתזונה נכונה והתעמלות. אבל את לא צריכה להרגיש רע עם עצמך בגלל שבגד לא יושב עלייך טוב. למידות אין משמעות, באמת שאין.
לא בכיתי אבל זה ביאס אותי זה כולה בגדים זה לא אומר שום דבר רע עלייך
לא בוכה כי כבר התרגלתי
המראות בחדרי מדידה מראות לי פגמים זה מבאס כן..