14 תשובות
צודקת זאת סידרה פשוט חסרת אינטיליגנציה
מסכימה
למה לא עושים יותר סדרות טובות כמו האי?
למה לא עושים יותר סדרות טובות כמו האי?
כן
לא ראיתי כי הבנתי ישר שזה פיגור שכלי טהור
נכון, סדרה כל כך גרועה ומאכזב שהיא אשכרה פופולארית ורואים אותה
מה קרה לסדרות הילדים של פעם?
לגמרי.. לא יודע מה קרה לכותבים של הסדרות אבל זה באמת מדרדר מרגע לרגע.
ושלא נתחיל לדבר על פסטיגלים
ושלא נתחיל לדבר על פסטיגלים
זה סידרה ילדותית
כן
אפילו חברות שלי מכורות לזה והן בנות 14
אפילו חברות שלי מכורות לזה והן בנות 14
אנונימי
אני כל כך מבינה אותך גם לי יש חברות בנות 14 שמכורות לזה^
איכ זה באמת זלזול כל התוכנית פשוט מועתקת מחול. אף אחד לא יודע לשחק שם, והתוכנית נועדה רק כדי להעצים את נועה
איכ זה באמת זלזול כל התוכנית פשוט מועתקת מחול. אף אחד לא יודע לשחק שם, והתוכנית נועדה רק כדי להעצים את נועה
גם אני לא מבינה למה מתלהבים מזה.. משחק גרוע(חוץ מתובלייי) והתכנית ממש צפוייה..לא מבינה מה זה החרא הזה, ראיתי את עונה אחת ועל ההתחלה ידעתי מה יקרה!
כן זה מקלקל אני נחשבת הדור של היום כי אני בת 13 אבל באמת שאני לא מחשיבה את עצמי כמו כולם.
אני לא נגררת ואני מבינה דברים ולא רואה כפולה.
אני לא נגררת ואני מבינה דברים ולא רואה כפולה.
לגמרי
סדרה מזעזעת
משחק מזעזע
תובל ועומר ממש מאכזבים
עושים מנועה איזו אלילה
העלילה שם כל כל לא מובנת ופשוט זוועה
העיקר את גאליס והחולמים הורידו מהוי או די ושמו במקום כפולהה!!!!! מה נסגרר???????
סדרה מזעזעת
משחק מזעזע
תובל ועומר ממש מאכזבים
עושים מנועה איזו אלילה
העלילה שם כל כל לא מובנת ופשוט זוועה
העיקר את גאליס והחולמים הורידו מהוי או די ושמו במקום כפולהה!!!!! מה נסגרר???????
^ את ככ צודקת!