12 תשובות
רבתי עם אחותי מכות על חצי עוגיית עבדי
כמעט כל הריבים שלי כאלה
רבתי עם חברה שלי בגלל קולה מסכנה ממקדונלדס לול
כל ריב עם אח שלי בתכלס.
הייתה לי חברה הכי טובה במשך 10 שנים והיא ניתקה ממני קשר בגלל יכולת ההסקה הנכה שלה.
וואו..רבתי עם אמא שלי על קוביית שוקולד.
והיה עוד אחד שרבתי איתה על מי הפליצה קודם.
והיה עוד אחד שרבתי איתה על מי הפליצה קודם.
רבתי עם חברה שלי כי היא איחרה לי בכמה דקות בגלל שאכלה חלב ועוגיות
אנחנו צוחקות על זה עד היום
אנחנו צוחקות על זה עד היום
רבתי עם אמא שלי על זה שאני נדפקתי עם הראש בתוך הדלת.אני!אל תשאלו בקיצור...
רבתי עם חברה הכי טובה שלי על מי תכין משהו בעבודה לבצפר
שדדתי בנק ואמרתי לבת זוג שלי לחכות לי בחוץ עם הרכב מונע, במקום זה יצאתי לבחוץ עם השלל והיא לא הייתה שם, כי היא לא ככ הבינה מה היא צריכה לעשות היא חיכתה ביציאה אחרת בכלל ובלי רכב, אלא עם אופנוע.
לעזאזל, אני לא מאמין שככה היא איכזבה אותי, שבוע תכננתי את זה בצורה מדוקדקת, גיליתי את ההרגלים של הבנק, חקרתי את העובדים, זמני תגובה של המשטרה, כל זה היה לחינם, ועל זה רבתי איתה.
אבל זה לא משנה יותר כי פרשתי מgta אונליין.
לעזאזל, אני לא מאמין שככה היא איכזבה אותי, שבוע תכננתי את זה בצורה מדוקדקת, גיליתי את ההרגלים של הבנק, חקרתי את העובדים, זמני תגובה של המשטרה, כל זה היה לחינם, ועל זה רבתי איתה.
אבל זה לא משנה יותר כי פרשתי מgta אונליין.
רבתי עם חברה שלי על איך היא כתבה שם לא נכון של מישהו
אני עדיין צודקת
אני עדיין צודקת
על השלט של הטלוויזיה עם אחותי
באותו הנושא: