6 תשובות
אין לי מושג
כי כאילו כל כמה חודשים יש תקופת מבחנים של איזה חודש שבהם כל שבוע היה לי 2 מבחנים
אבל בתקופת הבגרויות זה המבחנים הכי מלחיצים כי הם הכי חשובים
אישית לי זה היה כל השנה אני לא אשקר
מאחרי פסח( אפריל ) ועד סוף מאי
לקראת סוף שנה ממש עמוס
בדרך כלל בסוף השנה , הם דוחפים את כול הבגרויות שם
אנונימי
אחרי פסח. ובחודש של הבגרות חורף בהיסטוריה