9 תשובות
תכיני
מצד אחד זה טעים ואם את רעבה אז תכיני אבל מצד שני זה יהיה לך כבד אחרי זה כי זה שומני קצת אז אולי עדיף בבוקר,החלטה שלך בסוף בהצלחה:)
תוותרי אולי על החמאה כי זה מכביד
שואל השאלה:
הכנתי:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
להכין או לישוןן אני צריכה תשובה שתכריע
אנונימית
עכשיו גם אני רעבה
אם את ממש רעבה אז תאכלי אם לא אז לכי לישון;-;