9 תשובות
תכיני
בבוקר
מצד אחד זה טעים ואם את רעבה אז תכיני אבל מצד שני זה יהיה לך כבד אחרי זה כי זה שומני קצת אז אולי עדיף בבוקר,החלטה שלך בסוף בהצלחה:)
תוותרי אולי על החמאה כי זה מכביד
שואל השאלה:
הכנתי:)
הכנתי:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
תודה רבה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
להכין או לישוןן אני צריכה תשובה שתכריע
להכין או לישוןן אני צריכה תשובה שתכריע
אנונימית
עכשיו גם אני רעבה
אם את ממש רעבה אז תאכלי אם לא אז לכי לישון;-;
באותו הנושא: