3 תשובות
בוודאות יש משהו אצלה שהוא פחות טוב ואת פשוט לא יודעת, אף אחד לא מושלם
אל תסתכלי על מה שיש לה ואל תשווי את עצמך אליה, בטוח יש דברים שבהם את טובה יותר.
אני מכירה את זה,
מאז שחבר שלי עזב אותי לטובתה בטענה שהיא פשוט "יותר טובה" אני שונאת את עצמי ומרגישה גרועה בכל מה שאני מנסה