8 תשובות
נאמני סטיפס ואריאנטורס זה מעצבן
הדיכאוניים בהגזמה
אנונימית
חחח כנל כנל
אל דאגה הן בנות 14
המעריצות של בילי אייליש, הן פתחו פה גאנג רציני
אנונימית
ספאמרים גרועים,
כאלו ששואלים שאלות בלי פואנטה,
וחרמנים.
כאלו ששואלים שאלות בלי פואנטה,
וחרמנים.
רק כאלה שמתווכחים איתי על הדת
שובניסטים ומושפעים
באותו הנושא: