4 תשובות
סליחה על השאלה אבל מה זה?
^מחלת זיכרון
ומכיר את זה יש את זה לאנשים מהמשפחה שלי
תראי זה קשה אבל ככה זה החיים תתמכי בה תהי איתה ותשמחי אותה
וואי גם לסבתא שלי יש דימנציה וכל שנה היא שואלת אותי את אותה שאלה
אבל היא מצחיקה ^_^
דמנציה זה דבר קשה! לסבתא שלי יש דמנציה וזה הזוי לראות אותה.
הסבתא שגידלה אותי, חיבקה אותי, אהבה אותי פתאום היא אדם אחר. לא מבינה מי אני ופתאום אחרי רגע מדברת איתי כאילו הכל חזר להיות כרגיל... עצבנית עליי כי חושבת שאני מישהו אחר.
בקיצור זה נורא קשה אבל מה ששמתי לב שנורא עוזר זה לבוא, לבקר ולדבר איתה המון....