25 תשובות
מה זה?
שואל השאלה:
"ליטל את יודעת שאני הכי כנה איתך שבעולם, ואני בחיים לא אשקר לך, לכן לפני שאני טס אני רוצה שתדעי משהו חשוב..
ומהסיבה שאני כנה איתך לא כתבתי לך את הדברים בווטסאפ אלא אני אומר לך את זה טלפונית, כי לא מכבודך שאני אכתוב לך דבר שכזה כאילו זאת הודעה רגילה, אלא שאני אגיד לך את זה באמצעי הקרוב ביותר אלייך שזה כרגע טלפונית לצערי, לפני הטיסה שלך לארה"ב את חשפת בפני רגשות שהם מעבר לידידות רגילה..
ועכשיו.. כמה שאני ניסיתי אז להסתיר את הרגשות שלי אלייך בכל מיני תירוצים וטענות למיניהם זה לא מצליח לי כי מה שאני מרגיש אלייך זה משהו שלא הרגשתי אף פעם, וזה רק גובר מיום ליום..
זאת גם הסיבה שרציתי ליזום פגישה בינינו כי הרגשתי שזה הדדי ואכן לא טעיתי ורציתי שנדבר על זה באופן קצת יותר אינטימי.. וכמה שתכחישי ותגידי שאת כבר לא מרגישה את זה, וזה כבר עבר לך אני לא אאמין לך כי רגשות לא נעלמים ככה פיתאום, לצערי הרב לא נוכל לעשות הרבה עם מה שאנחנו יודעים אחד על השני בקשר לרגשות מהסיבות הידועות, פרט להמשיך ולהיות בקשר ידידותי כמו עכשיו.
רציתי רק להבהיר שגם לי יש רגש אלייך.
"ליטל את יודעת שאני הכי כנה איתך שבעולם, ואני בחיים לא אשקר לך, לכן לפני שאני טס אני רוצה שתדעי משהו חשוב..
ומהסיבה שאני כנה איתך לא כתבתי לך את הדברים בווטסאפ אלא אני אומר לך את זה טלפונית, כי לא מכבודך שאני אכתוב לך דבר שכזה כאילו זאת הודעה רגילה, אלא שאני אגיד לך את זה באמצעי הקרוב ביותר אלייך שזה כרגע טלפונית לצערי, לפני הטיסה שלך לארה"ב את חשפת בפני רגשות שהם מעבר לידידות רגילה..
ועכשיו.. כמה שאני ניסיתי אז להסתיר את הרגשות שלי אלייך בכל מיני תירוצים וטענות למיניהם זה לא מצליח לי כי מה שאני מרגיש אלייך זה משהו שלא הרגשתי אף פעם, וזה רק גובר מיום ליום..
זאת גם הסיבה שרציתי ליזום פגישה בינינו כי הרגשתי שזה הדדי ואכן לא טעיתי ורציתי שנדבר על זה באופן קצת יותר אינטימי.. וכמה שתכחישי ותגידי שאת כבר לא מרגישה את זה, וזה כבר עבר לך אני לא אאמין לך כי רגשות לא נעלמים ככה פיתאום, לצערי הרב לא נוכל לעשות הרבה עם מה שאנחנו יודעים אחד על השני בקשר לרגשות מהסיבות הידועות, פרט להמשיך ולהיות בקשר ידידותי כמו עכשיו.
רציתי רק להבהיר שגם לי יש רגש אלייך.
אנונימי
יותר מדי רשמי.. תגיד מה שבלב שלך בלי כל המילים הגבוהות כי היא תחשוב שהעתקת או מישהו עזר לך ואמר לך מה להגיד.. תאלתר ממה שיש לך בלב:)
אנונימית
זה ממש יפה כאילו זו פתיחות לב זה ממש טוב
ממש יפה (:
מה אתה הולך להגיד לה?
אנונימי
זה באמת יפה:) שיהיה בהצלחה:p
או איזה רומטיקן מתוק!
זה מהממם!
אוו! זה מדהים! ~נכון שזה קצת רשמי.. אבל עדין~
אתה כל כך מקסים:)
אתה כל כך מקסים:)
כתוב בצוה מעולה. אל תשנה מילה! (אבך אם בא לך אתה יכול לחתום בסוף עם שלוש מילים שבערך מסכמות את הקטע (; )
ממש יפה אבל תנסה טיפה לקצר כי זה טו מאצ'..
ואגב, למה אתם לא יכולים להיות יחד?:/
ואגב, למה אתם לא יכולים להיות יחד?:/
אנונימי
יפה אבל השפה יותר מידי גבוהה אל תהיה שיחה מביטוח לאומי:))
אני לא יודעת מה היא תגיד אבל אם משהו היה אומר לי את זה אני הייתי הכי מאושרת בעולם
אנונימית ;)
יו אמא אתה מאמי וחמוד ויש לך לב טוב ואתה גבר!
באמת כל הכבוד לך מבטיחה לך שברגע שתגיד לה את זה היא תמות מאושר ואתה? מאמי כ"כ מתחשב מצידך חמוד במילה אחת אתה ג'נטלמן! וזה דוגמה לגבר אמיתי הלוואי שגם מי שאני מאוהבת בו יעשה דבר כזה..
אם את רוצה להשיג משהו תמיד תתחזק אל תוותר ותוכיח שאתה יכול תעשה את זה בכוחות עצמך כי אף אחד בעולם לא יעזור לך ושוב אתה ממש חמווד וכל הכבוד לך ממש ריגשת אותי אולי אני רק בת 12 וחצי אבל באמת שאני כותבת את זה מכל ליבי, אני ממש בוגרת לגילי, וכמובן שכל אחת אחרת הייתה רוצה גבר כמוך למזלי מצאתי אותו קוראים לו גילעד ויש לי רגשות אליו אתם ממש דומים באופי!
ממני באהבה ♥
באמת כל הכבוד לך מבטיחה לך שברגע שתגיד לה את זה היא תמות מאושר ואתה? מאמי כ"כ מתחשב מצידך חמוד במילה אחת אתה ג'נטלמן! וזה דוגמה לגבר אמיתי הלוואי שגם מי שאני מאוהבת בו יעשה דבר כזה..
אם את רוצה להשיג משהו תמיד תתחזק אל תוותר ותוכיח שאתה יכול תעשה את זה בכוחות עצמך כי אף אחד בעולם לא יעזור לך ושוב אתה ממש חמווד וכל הכבוד לך ממש ריגשת אותי אולי אני רק בת 12 וחצי אבל באמת שאני כותבת את זה מכל ליבי, אני ממש בוגרת לגילי, וכמובן שכל אחת אחרת הייתה רוצה גבר כמוך למזלי מצאתי אותו קוראים לו גילעד ויש לי רגשות אליו אתם ממש דומים באופי!
ממני באהבה ♥
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אנונימית, ומאחל לך המון בהצלחה עם גילעד (:
תודה רבה אנונימית, ומאחל לך המון בהצלחה עם גילעד (:
אנונימי
לא בטלפון ולא בהודעות קבע איתה באיזה גן ציבורי או משהו...
ותגידי לה
'את זוכרת שאמרת לי שאת אוהבת אותי? אז בזמן החארון אני מרגיש שזה הדדי'
לא יותר מזה... וזה כבר יזרום
ותגידי לה
'את זוכרת שאמרת לי שאת אוהבת אותי? אז בזמן החארון אני מרגיש שזה הדדי'
לא יותר מזה... וזה כבר יזרום
חמווד ומהממם ממש יפה
וואוו באמת אתה כזה מתוק! פשוט מלאך! גם אני רוצה אחד כמוך!:o
אתה פשוט נסיךך יואוו, הלוואי וירבו גברים כמוך:))
you want someting?
go and get it.
בהצלחה.
go and get it.
בהצלחה.
וואו! חברה שלי גם עברה לארצות הברית לפני כמה ימים! וגם היא חשפה רגשות שהם מעבר לידידות למישהו! וואי חח
בכל מקרה... לא תצליח להגיד לה את זה מילה במילה בעל פה.. כי אני מניחה שזה ישמע כאילו אתה מקריא מטקסט חח. כמו שקרה לחברה שלי... ידידות זה הפתרון שנשאר, גם אם יש רגשות אהבה חזקים:\ פשוט תגיד מה שיש לך על הלב. בלי שום טקסט מראש, המילים הנכונות יבואו לבד:)
בכל מקרה... לא תצליח להגיד לה את זה מילה במילה בעל פה.. כי אני מניחה שזה ישמע כאילו אתה מקריא מטקסט חח. כמו שקרה לחברה שלי... ידידות זה הפתרון שנשאר, גם אם יש רגשות אהבה חזקים:\ פשוט תגיד מה שיש לך על הלב. בלי שום טקסט מראש, המילים הנכונות יבואו לבד:)
ואני חשבתי שנאומים כאלה יש רק בסרטים פשיי
אנונימית
זה ממש יפה... אבל תוריד את כל הרישמיות הזאת אתה לא מתחיל עם רובוטית..
זה לא איזה "טקס השקת ידידות" חח אני רציני
בכל אופן זה ממש יפה
זה לא איזה "טקס השקת ידידות" חח אני רציני
בכל אופן זה ממש יפה
אמא! תקשיב אין מצב שהיא לא מתרגשת מי זה אני התרגשתי יא רומנטי:)
אנונימית :)
באותו הנושא: