10 תשובות
כן
זה הכי יפה
זה הכי יפה
אנונימית
לכל אחת זה אידיאל אחר אבל הגיוני שזה האידיאל של כמה מהבנות
אצלי נגיד האידיאל הוא 1.88
אצלי נגיד האידיאל הוא 1.88
אנונימית
לא
האידאל 1.90
האידאל 1.90
אנונימי
אני מעדיפה 1.80 בדיוק
אנונימית
לא. כי לכל אחד זה שונה
אצלי האידיאל הוא 1.85
אצלי האידיאל הוא 1.85
הגיוני
אצל כל אחד זה שונה
אידיאלי אצל נשים זה משתנה
לנשים נמוכות כמוני יתאים יותר מישהו נמוך, אני 1.50 אז אני כנראה לא אצא עפ מישהו שהוא 2.00 או 1.80 פלוס.. הבן זוג הנוכחי שלי 1.75.
לנשים נמוכות כמוני יתאים יותר מישהו נמוך, אני 1.50 אז אני כנראה לא אצא עפ מישהו שהוא 2.00 או 1.80 פלוס.. הבן זוג הנוכחי שלי 1.75.
לא ממש זה גבוה ממני באיזה 30 סנטימטר...
אנונימית
באותו הנושא: