6 תשובות
קפה בתחנת דלק
שיהיה לידך תמיד מים
תשפוך אותם על הפנים כל פעם שאתה מרגיש ככה.
תשפוך אותם על הפנים כל פעם שאתה מרגיש ככה.
אם אתה מתחיל להתעייף, תעצור בצד במשך כמה דקות, תנוח ואז תמשיך; אתה מסכן נהגים אחרים ככה.
שואל השאלה:
קפה אני לא מסוגל לשתות
ואם אני הייתי עוצר בצד " לנוח " , מהר מאוד הייתי נרדם ולא מתעורר לפחות במשך כמה שעות
קפה אני לא מסוגל לשתות
ואם אני הייתי עוצר בצד " לנוח " , מהר מאוד הייתי נרדם ולא מתעורר לפחות במשך כמה שעות
אנונימי
נכון, אבל אין עוד מה לעשות באמת...
ממש לא עדיף שתמשיך לנהוג בעייפות; זה מאוד מסוכן לך, וזה יכול להוביל לתאונה רצינית (אני לא צוחק)...
ממש לא עדיף שתמשיך לנהוג בעייפות; זה מאוד מסוכן לך, וזה יכול להוביל לתאונה רצינית (אני לא צוחק)...
אין לזה פתרון, אל תנהג ככה. לישון טוב לפני שנוהגים, אני נוהג כבר 3 שנים ואני לא לוקח את הסיכונים האלה, זה לא שווה שום את זה בשום צורה.
מסוכן יותר מאלכוהול
מסוכן יותר מאלכוהול
באותו הנושא: