6 תשובות
קפה בתחנת דלק
שיהיה לידך תמיד מים
תשפוך אותם על הפנים כל פעם שאתה מרגיש ככה.
אם אתה מתחיל להתעייף, תעצור בצד במשך כמה דקות, תנוח ואז תמשיך; אתה מסכן נהגים אחרים ככה.
שואל השאלה:
קפה אני לא מסוגל לשתות
ואם אני הייתי עוצר בצד " לנוח " , מהר מאוד הייתי נרדם ולא מתעורר לפחות במשך כמה שעות
אנונימי
נכון, אבל אין עוד מה לעשות באמת...
ממש לא עדיף שתמשיך לנהוג בעייפות; זה מאוד מסוכן לך, וזה יכול להוביל לתאונה רצינית (אני לא צוחק)...
אין לזה פתרון, אל תנהג ככה. לישון טוב לפני שנוהגים, אני נוהג כבר 3 שנים ואני לא לוקח את הסיכונים האלה, זה לא שווה שום את זה בשום צורה.
מסוכן יותר מאלכוהול