2 תשובות
יפה אמרת- " אין סיכוי שאני חוזרת אליו "
אני יכולה להבין את הכאב שלך, אהבה תמיד קיימת ותוכלי למצוא את האהבה הזו אצל גבר אחר.

את תפסיקי לאהוב אותו ברגע שתחליטי שהוא לא שווה את הזמן שלך, זה יכאב אבל באותה נשימה של כאב את תזכי בחופש שלך מחדש.
הוא היה ויהיו עוד.
נכון הוא בגד,עשה טעות,אז יש קצת שברון לב ואז הוא עובר.
ממשיכים בחיים ואת תכירי בחור אחר פי אלף יותר טוב ממנו.