7 תשובות
אני מניחה שאם הם עושים משהו לא בסדר אז כן
הייתי נאמנה פעם, פשוט לא הייתי פעילה במשך תקופה ארוכה, כי אני כבר בת 21, אז הורידו לי את הנאמנות.
לא ביג דיל.
לא ביג דיל.
אנונימית
שואל השאלה:
אם יש פחות מ-90 אמינות- היא נלקחת מהן?
אם יש פחות מ-90 אמינות- היא נלקחת מהן?
לא שידוע לי
אבל אולי החוקים השתנו מאז
אבל אולי החוקים השתנו מאז
אנונימית
שואל השאלה:
^ודווקא אני הייתי מרגיש נורא אם היא הייתה נלקחת, במיוחד שהיום כבר התנאים התקשחו
^ודווקא אני הייתי מרגיש נורא אם היא הייתה נלקחת, במיוחד שהיום כבר התנאים התקשחו
מה התנאים היום?
ובכל מקרה תנאים קשוחים או לא, עדיין יש פה נאמנים שמוחקים על שטויות ולא באמת יודעים את התפקיד שלהם, לא משנה כמה פרחים הם צברו.
ובכל מקרה תנאים קשוחים או לא, עדיין יש פה נאמנים שמוחקים על שטויות ולא באמת יודעים את התפקיד שלהם, לא משנה כמה פרחים הם צברו.
אנונימית
לא. מינוי והדחת נאמנים הוא לא אוטומטי, רק מערכת האתר רשאית לעשות זאת באופן ידני.
באותו הנושא: