4 תשובות
אני שמה רק ג'ל לגבות
לפעמים צובעת ובג'ל לגבות
מסקרה שקופה
צללית חומה לגבות וספולי או איך שלא קוראים לזה (המברשת שהיא כמו מסרק לגבות)