5 תשובות
חח עשיתי את זה אוופ זה מעצבן:|
אסור לדבר בשיעור בגלל שזה פוגע בי ובחברי לכיתה למהלך תקין של השיעור ובסופו של דבר זה פוגע רק בעצמי חרתתי משהו בסגנון הזה..
אסור לפטפט בדיעור כי צריך להקשיב בשיעור כדי לדעת את החומר ולהצליח במבחנים...
חח מה היא סתומה
חח מה היא סתומה
אנונימי
תכתבי לה:
אסור לפטפט בשיעור בכדיי שנצליח לקלוט את החומר, להבין אותו ועם אותו החומר שהמורה מלמדת ללמוד למיבחנים ולהקשיב בשיעור.
כי אם מפטפטים בשיעור אז אחריי זה צוברים פערים שקשים להשלמה.
ותוסיפי oo
אסור לפטפט בשיעור בכדיי שנצליח לקלוט את החומר, להבין אותו ועם אותו החומר שהמורה מלמדת ללמוד למיבחנים ולהקשיב בשיעור.
כי אם מפטפטים בשיעור אז אחריי זה צוברים פערים שקשים להשלמה.
ותוסיפי oo
סתם תחרטטי את השכל על זה שאחרי זה אנחנו לא מבינים את החומר.. שבזמן שאנחנו מדברים אני מפריעים לכיתה, למורה ולמהלך השיעור.. שככה אנחנו נכשלים במבחנים משום שאיבדנו את הריכוז.. חח סתם שטויות.. בהצלחה (: אשמח לפרח...
באותו הנושא: