5 תשובות
את תסתדרי
הכל יהיה בסדר
זה לא חיים ומוות, אם לא יודעת משהו תשאלי את הממונה עלייך
הכל טוב!
הכל יהיה בסדר
זה לא חיים ומוות, אם לא יודעת משהו תשאלי את הממונה עלייך
הכל טוב!
תמשמי עמוק לפני הכל בסדר גם אם תטעי במחשבון תתבלבלי הכל טוב אף אחד לא יצחק עליך ולא בוחן אותך זה אנשים שלא תפגשי יותר
אנונימית
וואיי אני כמוךךךך
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה שאני אסתדר
אני מקווה שאני אסתדר
אנונימית
פשוט תנסי להיות רגועה
בקופה הכל מתחשב לבד
את צריכה פשוט להיות מרוכזת ואת יכולה לנסות לא ליצור קשר עין עם הלקוחות אז יהיה לך פחות לחץ
בקופה הכל מתחשב לבד
את צריכה פשוט להיות מרוכזת ואת יכולה לנסות לא ליצור קשר עין עם הלקוחות אז יהיה לך פחות לחץ
באותו הנושא: