3 תשובות
תענו גם בשבילי
אנונימי
זה יכול להיות גם סחרחורות, אבל מהסוג שהכל מטושטש לכמה שניות ואתה צריך להחזיק במשהו.
זיעה, קוצר נשימה , דופק מואץ,
אבל תשאלי את עצמך אם יש משהו שאת נמנעת ממנו ... דבר או מקום מסויים ואם ההימנעות מפריעה למהלך החיים התקין שלך ...אם יש משהו כזה מסתבר שזה חרדה שמונעת ממך ... כי בדרכ בנאדם שחווה חרדה ימנע מלחזור לדבר או המקום שגרם לחרדה