5 תשובות
כלום, ממשיכה הלאה, את לא רוצה להיות בקשר עם מישהו כזה.
טיפ לעתיד: מישהו שאומר לך בשלב מוקדם "אני אוהב אותך" - נורת אזהרה אדומה בוהקת!!!
what?!
תקשיבי את יותר מדי טובה בשבילו, הוא ממש שיטחי.
זה נכון שלאנשים יש טעם וזה בסדר...אבל לומר לך ככה ועוד אחרי שראה תמונות ודיבר איתך זה פשוט הזוי.
אה ומיותר לציין שיש לו חוסר טאקט כן?
עזבי אותו הוא לא שווה אותך
מבינה שהוא דביל ואת ממש לא צריכה אותו ויבוא נסיך שיאהב אותך כמו שאת
להבין שהוא לא בעניין ולשכוח ממנו
אנונימי
שוכחים ממנו... אם על גוף הוא מנתק קשר חבל
אנונימי