4 תשובות
אולי פשוט אין לך כבר כוח להיפגש זה נורמלי
שואל השאלה:
אני פשוט מרגיש שאני רוצה שקט, אין לי חשק לראות אף אחד לא יודע למה.
אני בן 16
אנונימי
גם אני ככה.
אני מאמינה שזו רק תקופה כזאת...
מקווה שיעבור :))
בן כמה אתה? ואולי אתה רוצה קצת להיות לבד... זה בסדר... כל אחד והשקט הנפשי.. שלו.. ובתכלס איך אתה רוצה שנדע? רק אתה יודע למה.. מה אתה מרגיש?