4 תשובות
אולי פשוט אין לך כבר כוח להיפגש זה נורמלי
שואל השאלה:
אני פשוט מרגיש שאני רוצה שקט, אין לי חשק לראות אף אחד לא יודע למה.
אני בן 16
אני פשוט מרגיש שאני רוצה שקט, אין לי חשק לראות אף אחד לא יודע למה.
אני בן 16
אנונימי
גם אני ככה.
אני מאמינה שזו רק תקופה כזאת...
מקווה שיעבור :))
אני מאמינה שזו רק תקופה כזאת...
מקווה שיעבור :))
בן כמה אתה? ואולי אתה רוצה קצת להיות לבד... זה בסדר... כל אחד והשקט הנפשי.. שלו.. ובתכלס איך אתה רוצה שנדע? רק אתה יודע למה.. מה אתה מרגיש?
באותו הנושא: