13 תשובות
למה לא... אם באלך לייקים ועוקבים לכי על זה
אנונימי
אם היא אוהבת את הגוף שלה שתעשה מה שבא לה
שתעשי מה שאת רוצה, זה לא אמור לשנות למישהו משהו
אני לא אוהבת
תעלי ותשלחי לי
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני אעלה זה לא בשביל לייקים ועוקבים.. סתם כי אהבתי את התמונה
אבל אני מרגישה זולה כזאת ושאני לא צריכה להראות את הגוף שלי לבנים חרמנים באינסטגרם
אנונימית
אני בחיים לא הייתי מעלה אבל תעשי מה שבא לך.
שואל השאלה:
תוכלי לפרט? למה?
אנונימית
עם את מרגישה בנוח עם זה אז לכי על זה אבל עם את מעדיפה שלא או פוחדת ישתמשו עם זה או משהו על תעשי את זה
אנונימית
אם את רוצה ואהבת את התמונה תעלי
אנונימית
תעלי מה שאת רוצה, מה שאת אוהבת, העיקר שתרגישי טוב עם עצמך ומאושרת. בוודאי שלא תעלי תמונה בבגד ים בשביל לייקים ותגובות רבות, אלא רק בשביל עצמל ובשביל הדימוי העצמי שלך, תאמיני שאת יפה ואת מהממת ואין שום בושה בפרסום תמונה בבגד ים. העיקר שתרגישי טוב עם עצמך 3>
יכול להיות חמוד ממש
את זה תשאלי את אילנוש
אנונימי