2 תשובות
להמשיך להשקיע, זה לא יקרה ביום אחד, יומיים ,חודש או אפילו חודשיים.
כל פעם שתשקיעי בזה ותתאמני תהפכי לטובה יותר, התוצאות יגיעו לבד.
כל פעם שתשקיעי בזה ותתאמני תהפכי לטובה יותר, התוצאות יגיעו לבד.
אוקיי, אבא שלי גיטרסיט ואני מנגנת על בס כבר שנתיים בערך ( אין לי מושג אם זה מוכיח את הטענה שלי אבל וואטאבר ). בכל מקרה יש לו הרבה תלמידים שלא היו כאלה טובים בגיטרה אז נגיד הם עברו למשהו יותר קל. בכל מקרה אם את ככה סובלת עדיף לך להפסיק לגמרי או לקחת הפסקה להתאפס על עצמך, לנגן אמור להיות כיף ואת לא אמורה לסבול מזה.
באותו הנושא: