7 תשובות
לא מחייב
אנונימי
לא בהכרח.
לא יקרה כלום אם לא תהיה לך ראיה טובה, אבל כנראה תוצאי מהאיזור בגלל כל הפעמים שתתקעי באחרים ובצמיגים.
לא בהכרח
שואל השאלה:
חחח בכללי אני יודעת שאני אנהג נוראי
פשוט הראייה שלי לא חדה אז כאילו
אם זה משנה
אנונימית
לא
הראייה שלי נוראית ואני ממש טובה בקארטינג
צריל לדעת פשוט איך לנהוג.
שואל השאלה:
אני לא נהגתי בחיים שלי אז
אנונימית