4 תשובות
כן , כבר היה פרסומת של הוט עם רונלדו גם עם שלישית מה קשור הוט זה חברה בין לאומית זה לא כזה בעיה בשבילם להביא אותו
אבל לא היה יותר הגיוני לצלם על מסך ירוק?
כן, הם טסו אליו כדי לצלם את הפרסומת.
כמובן ששילמו לו הון תועפות, אל תדאגי לפרנסתו:)
כן, גם אני לא האמנתי