5 תשובות
לא, מוזרות היא לא עלבון
לא הייתי קוראת לזה קללה
זה לא קללה אבל זה מעליב
לא.
מוזר זה טוב ... זה פוגע , אבל זה יותר טוב מנורמלי. נורמלי זה להיות כמו כולם , מעין רובוט שמציית לכל מה שהחברה הכתיבה לנו ואני לפחות חושב שמוזר זה לא קללה , מוזר זה שונה ושונה זה די טוב.
Wtp