התחברות
הרשמה
אם אני אסתכל במראה ובמצלמה בטלפון מה יהיה יותר קרוב לאיך שאני נראית במציאות באמת?
22 באוגוסט 2019, 01:14
מראה
מצלמות
דימוי עצמי
פנים
מראה חיצוני
3 תשובות
מראה
W
Wtp
מראה
G
GoldenX
מראהה
(
((:(
באותו הנושא:
למה הרבה מאיתנו נראים יפים במראה ומכוערים במצלמה של הטלפון?
אז אנחנו נראים כמו במצלמה בטלפון או כמו במראה?
גם אתם מרגישים שאתם ניראים שונה לגמרי במראה ובמצלמה?
אתה יותר דומה לאיך שאתה נראה במראה או במצלמה בטלפון?
גם אתם מסתכלים במראה ומרגישים שאתם נראים טוב, ואז מסתכלים במצלמה הקדמית של הטלפון ואתם זוועה?
במראה אני יפה ובמצלמה אני מכוערת, למי להאמין?
מה יותר אמין איך שאני נראית? במצלמה בטלפון או במראה?
איך אתה נראה במציאות? כמו במראה או במצלמה כי במראה אני נראית יפה ובמצלמה אני נראית זוועה..
למה במראה אני יותר יפה מאשר במצלמה איך אני אדע איך אני נראת כמו בטלפון או במראה?
למה שאני מסתכלת במראה אני יפה , ובמצלמה בפלאפון פחות?
תגידו גם אתם נראים מזעזע במצלמה בטלפון? בואנה התחיל לי הבוקר טוב הסתכלתי במראה אהבתי את מה שראיתי פתאום בום