7 תשובות
כן, יש לי חברה בפאנדום שלהם, היא סופט בקטע אחר, לא מתקלתי במעריצות טוקסיק, אולי כי אני לא מתעמקת בלהקה עצמה, אבל ממה שידוע לי הן באמת אחלה.
אני בטוחה שכן הן נחמדות
ואני מבינה למה את אוהבת את got7 הם להקה ממש טובה
ואני מבינה למה את אוהבת את got7 הם להקה ממש טובה
לא אוהבת להכליל פאנדומים.
את יכולה למצוא אנשים מתוקים וטוקסיקים מגעילים. הכל תלוי באנשים שאת בוחרת לדבר איתם
את יכולה למצוא אנשים מתוקים וטוקסיקים מגעילים. הכל תלוי באנשים שאת בוחרת לדבר איתם
כן
כן
יש ויש
אין דבר כזה פאנדום שכולו מלא באנשים טובים
וחוץ מיזה
אל תתני לאנשים להשפיע על אהבה שלך ללהקות
;)
אין דבר כזה פאנדום שכולו מלא באנשים טובים
וחוץ מיזה
אל תתני לאנשים להשפיע על אהבה שלך ללהקות
;)
נכון
באותו הנושא: