התחברות
הרשמה
היה לי היום תיום הכי גרוע בעולם.איך להתעודד ?
22 באוגוסט 2019, 17:55
מצב רוח
דיכאון
עצב
3 תשובות
אם היום היה הכי גרוע בעולם, אז מחר בטוח יהיה יותר טוב:)
ש
שָׁמַיִם
לישון.
O
OKURRRRRRR.
אם זה השפל, אז סימן שמפה אפשר רק להתרומם
ע
עצם_לא_מזוהה
באותו הנושא:
אתמול היה היום הכי גרוע בעולם (תעודדו אותי)
הנשיקה הראשונה שלי הייתה אתמול והיא הייתה הכי גרועה בעולם איך להתעודד?
זה היום הכי גרוע שהיה לי בחיים איך להתעודד?
איך להתעודד מזה שאני הולכת לסיים את הספר הכי מדהים בעולם היום?
היה לי את היום הכי גרוע בעולם
עד כמה זה גרוע שאני באה לבית ספר באיחור ואז מבריזה ב12 כל יום? אני בחיים לא שורדת תיום
אוף אני כולכך מתבאסת הוצאתי ציון גרוע ממש במבחן בחשבון, איך להתעודד?
פשוט היום הולדת הכי גרוע בעולם !!!!!
עבר עליי יום גרוע בטירוף ): איך להתעודד?
אופ, הייתה לי את היום הולדת הכי חרא בעולם איך להתעודד?
היה לי תיום הכי נאחס ...זה כאילו הוא נהיה יותר ויותר גרוע ...איך מחזירים תמצב רוח ))":