התחברות
הרשמה
דיי נמאס לי מרגשות
כל פעם אני מתאהבת וכל פעם נשבר הלב למה אני צריכה את כל זה למה הלב שליי לא מסתדר לבדד
23 באוגוסט 2019, 00:08
שברון לב
יאוש
בכי
בדידות
מחשבות טורדניות
תשובה אחת
תתאבדי זה יותר פשוט
מ
מלכת הסטיפסס
באותו הנושא:
יש הרבה סוגי רגשות... אילו רגשות אתם מכירים?
סדרות מרגשות ועמוקות כמו יומני הערפד ? אני סיימתי את זה ואני מרגישה שחרב עולמי ואין עוד סדרות יפות ומרגשות כמו זה.
המלצה על סרט מרגש - יש למישהו סרט ממש מרגש שיכול להמליץ לי עליו?
פשוט נמאס לי לבכות איך לסגור את הרגשות שלי?
נמאס לי נמאס לי נמאס לי נמאס לי
נמאס לי פשוט איך לחסום רגשות?
אני לא יודעת מה לעשות כבר אוףף אני בת 12 ומישהו בן 17.4 משחק לי ברגשות נמאס לי...
להיות אטומה מרגשות זה טוב?
להיפטר מרגשות אשם וייסורי מצפון - כיצד ניתן?
איך לא להימאס מהר מדברים? לדוגמא במוזיקה, נמאס לי מהר מאוד משירים (לא משנה איזה שיר ומאיזה סגנון)בהתחלה זה מרגש בטירוף
איך להדחיק רגשות ולהיות יותר אדישה? נמאס לי לקחת הכל אישית ולהיות דרמתית