17 תשובות
ממש לא
לא , בובספוג זו סדרה חובה בכל גיל
ממש לא
לא, אני בת 17 ועדיין רואה (מכורה) בובספוג
(לפעמים גם סבתא שלי רואה איתי...)
אין גיל לבובספוג
אני מת על בובספוג
לא
אני בת 17 ורואה ..
אבא שלי צופה בזה
אנונימי
אני בחייפ לא ראיתי אז אין לי מושג
לא!!! אין גיל לסדרה המדהימה הזאת
לא אני מכיר משהו בן 32 שרואה
ממש לא אני עד גיל 13 ראיתי בובספוג כל יום כמעת פשוט אז כבר התחלתי לא לראות טלויזיה באופן כללי אז גם בובספוג לא
ממש לא אני בת 15 ולמרות שלא יוצא לי עדיין לראות אין לי בעיה לראות
ממש לא גם אני עדיין רואה
לא
אני גם רואה חחח
לא אני חולה על הסדרה הזאת אין פרק שלא ראיתי אני יכולה להגיד שאני מכורה (אני בת 13) אני מכירה בנות יותר גדולות ממני שרואות אז אל תדאגי