6 תשובות
או שאני יוצאת או ששואלת אותם על זה בפרטי
.xo
מה כבר יש לי לעשות, אם אני מעוניינת בחברתם אחדש קשרים ואם לא אז "רק זר יבין יצא/ה מהקבוצה"
מחכה שהם יפתחו שיחה ואז אדחף כשירגיש לי מתאים ואתעדכן במה קורה איתם
שואלת מה קורה
אשאל אותם בפרטי
הייתי מעדיפה שישאלו אותי קודם וידברו איתי לפני