8 תשובות
בקרוב יהיה אסטרואיד שישמיד את כולנו במילא אז אין מה לדאוג
אין מה לעשות תתנחמי בזה שלא תחיי עד אז
מפחיד אותי מאוד
אבל אני מקווה שתהיה אפשרות לתקן את זה
אין כל כך מה לעשות, אני דווקא לא כזה חושבת על זה
שואל השאלה:
אני באמת ממש לא מבינה למה אנשים פשוט שורפים יערות בלי למצמץ זה ממש מעצבן זה כאילו שהם רוצים לקרב אותנו לסוף העולם
וואי כן זה ממש מפחיד אותי
זה לגמרי מפחיד אז אני עושה מה שאני יכולה אני ממחזרת ולא מזהמת את הטבע כשאני מטיילת אני עוסקת בגננות משתמשת במוצרי טיפוח וניקוי אורגניים טבעיים ולא מזהמים בתכלס יש די הרבה דברים שאת יכולה לעשות שיעזרו לתחושה האישית שלך שאין מה לעשות וגם באמת לשנות ולהשתנות.
^^^הזמן של כולנו מוגבל בכל מקרה אבל זה יהיה עצוב אם כדור הארץ יהרס, הבאנו את זה על עצמנו כי בני האדם עשו את זה אני אני קצת פוחד כי אני יודע שזה יקרה בסוף