6 תשובות
למדנו את כל הבניינים (בדקדוק) ועיתונאות (כתבות, קטעים מהעיתונות הערבית)
בניינים ואנסין בעיקר, זה לא קשה, אם תקשיבי בשיעורים, תשתתפי ותלמדי לקראת מבחנים אין סיכוי שלא תצליחי להוציא ציון גבוה.
שואל השאלה:
^ ויא יב קשה ממש?
אנונימית
זה לא קל, אבל גם לא כל כך קשה אם מקשיבים ומשקיעים, וגם לא צריך להשקיע יותר מדי. זה לא כמו שאומרים על 5 יחידות מתמטיקה, אם תשקיע תצליח, פה זה באמת, אם תקשיבי בשיעורים ולא תזלזלי, את באמת יכולה לקבל מאיות.
אצלנו במגמת ערבית, הרבה ילדים עומדים על ממוצע 100, כולל אני, ככה שאני יודעת על מה אני מדברת כשאני ממליצה לך להקשיב ולהשקיע לקראת מבחנים, זה באמת מה שצריך כדי להצליח, אין טעם לחשוש.
הדקדוק די טריקי, צריך להבין אותו טוב. השאר זה פשוט ללמוד מילים
שואל השאלה:
^ זה קשה ממש?
אנונימית
באותו הנושא: