8 תשובות
לא אוהב שיוטיוברים משתמשים בחיים האישיים שלהם בשביל צפיות
הייתה לך חוויה טובה, אל תהרסי אותה.
הייתה לך חוויה טובה, אל תהרסי אותה.
לדעתי לא כדאי לך לשתף את זה, זה אישי
אבל בחירה שלך :)
אבל בחירה שלך :)
אפשרי אם בא לך
אם הקהל שלך מכיר אותו הם כבר יבינו לבד שנפרדתם.
אל תעשי על זה סרטון כי זה די לא מכבד..
אל תעשי על זה סרטון כי זה די לא מכבד..
אפשרי
אם את מרגישה שזה נכון אז כן
כן
אנונימית
אם באלך אז כן, זה יכול לעזור לאנשים אחריי פרידה
באותו הנושא: